Thursday, 22 September 2011
Bini biniku Gangster
sara memang na tengok cerite ni at wayang kalau boleyh..
haah.. na ajak han ngan amier lah..
teringinye,..
Tuesday, 20 September 2011
korea.., korea...korea hey..
memang sah lah sara x suke..maksud sara., sara x minat lagu koreaa... rse na meluat.. tpi lau tengok gambar korea penah jugak sara jerit.. mcm bapak mati bini ..haha pelik sara niyh.. paper pon sara x seberape na minat korea.. dh miktamad,.. pernah sekali seseorang yg sara cintai tu.. FIRDAUS: dye memang minat giler dgn korea sampai na cium 2 jer pompan korea lau dapat.. sampai cakap yg dye tuh ade seiras korea..cheet..heyh,, geli pulak ble dye ckp cm tuh..heyh ax malu btul.. na tau mne satu firdaus yg sara ckap an tuh?? jap..
kowg tengok jer larh at dlam fesbook.. firdaus sempoi habis..> lau jumpe cari sara kayh..
kowg tengok jer larh at dlam fesbook.. firdaus sempoi habis..> lau jumpe cari sara kayh..hello memang x lh sara minat at korea..
Friday, 16 September 2011
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
.
harini baru lh sara update blog niyh.. dh 2 hari x update..
ape -ape pown sara na ucapkn selamat menyambut merdekaraya.
agax2 sempat x cakap lagi x
??
tentang hari ni..
~ ..
tadi ader sambutan kemerdekaan kat dataran merdeka dh sampai sane tapi x dapat salam dengan PM
tpi x kesah pon.
Wednesday, 14 September 2011
about boyfiE
hariniyh.. sara na citer pasal bestie sara. first pasal bestie sara yg namenye NOOR HAZIQAH. dye ni tengah gaduh dengan merangkap boyfie dye.. dye tdi suker jer buad owang naek kepale..
and pasal bestie lagi satu HAZZA NATASHA.. dye pown ader jugax boyfie... tpi yg kesianye boyfie dye tuh tersesat beri peluang.. sara harap dye dgan boyfie dye x gaduh lah.
hurm law cakap pasal boyfie ni susah sikit... sebb sara x der boyfie yg really boyfie.. sara just ader boyfie yg duduk jejaoh pulak tuh.:( hadoiyh.. .. sara nak jer clash kn dye tpi sara kesian arh.. dye x der teman..:(..
sara memang x berape minat akan dye.. tpi minat tu ader larh sekadar sayang.. ape2 powhn malang memang x berbau... sara memang x na kesunyian lagi.. so just accept.. soorryy sayang .. sorry qhalish.. sorry maap kn sara.. sara memang x ley , x fear akan qhalish.. sorry..ilysm<3
and pasal bestie lagi satu HAZZA NATASHA.. dye pown ader jugax boyfie... tpi yg kesianye boyfie dye tuh tersesat beri peluang.. sara harap dye dgan boyfie dye x gaduh lah.
hurm law cakap pasal boyfie ni susah sikit... sebb sara x der boyfie yg really boyfie.. sara just ader boyfie yg duduk jejaoh pulak tuh.:( hadoiyh.. .. sara nak jer clash kn dye tpi sara kesian arh.. dye x der teman..:(..
sara memang x berape minat akan dye.. tpi minat tu ader larh sekadar sayang.. ape2 powhn malang memang x berbau... sara memang x na kesunyian lagi.. so just accept.. soorryy sayang .. sorry qhalish.. sorry maap kn sara.. sara memang x ley , x fear akan qhalish.. sorry..ilysm<3
Sunday, 11 September 2011
salam... hari nie aq HAPPY sangat + giler sebab hariniey aq dapat gi jejalan raye CONVOI dengan kekawan aquw.. hasriq ,redha, ieqa, azza, syazmil.,bob, wan, meera, syifa and speacilly nye dengan ROHAIZAD.. watta best nye ..<3 redo amek berat pasal aq kot.. wah so sweety.. and na tao?? aq dapat naek moto dengan ROHAIZAD..<3.. waw best nyer.. budax hensem bawak aquw.. sukenye2..upsi aq tadi tertarik baju dye... adoi astagfirullah.. dye bawak laju sangat sampai aq terpakse pegang baju dye.. time tuh larh aq rse hati aq dh terjatoh hati dengan dye.. adoiytai..hahahaha,,.. tpi penaaat sangat sebb aq setengah hari bawak motor.. pergi rumah ke rumah.. rumah ieqa, bob,wan,rohaizat,rabi,aini,dayana,iqbal harith.,umah aquw, and meera.. penat say,... okeyh lah sayang aq na out...penat KOT..
ILYSM korang sumer kelas 2 k..
sayang korang larh.
ILYSM korang sumer kelas 2 k..
sayang korang larh.
Saturday, 10 September 2011
Fukatuji Rinkakiarikashikari
.
.
.
MAKSODNYER...
1)cube tengok 3
2)japjap pi tengok1
EASY 'y') jawapannye YANG MAISARAH..
3)eh jap na gi toilet pi tengok 6
4)kesian kau aq tengokkan,.. lihat 8
5)sabarye sayang. cer tengok 9
6)eh..eh bateri hp habis..tengok 2
7)lek luuuu...tengok 7
8)OMG ..arnab aq masok bawah katil.. cbe pilih nombor akhir..cepat..
9)okeyh bace no 10
10)0okey baby aq ader idea tengok 'easy Y'
.
.HUIH... bengong otakku..
◕♥♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥¸.. .. ¸.·´¨) ¸.·*¨)♥
❤¸.•*✿..Semua WANITA itu CANTIK. Jika tidak manakan wanita menjadi
SENJATA IBLIS untuk meLEMAHkan kaum LELAKI. Namun KECANTIKKAN dan
KEINDAHAN tersebut Allah kurniakan sebagai MILIK eksklusif wanita itu
dan suaminya sahaja. Oleh sebab itu, usah dipertontonkan AURAT dan
PERHIASAN kepada umum secara PERCUMA, jika SUAMI pun PERLU membayar
MAHAR untuk memilikinya..❤¸.•*✿
◕♥♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥¸.. .. ¸.·´¨) ¸.·*¨)♥
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬●
•.♥• WAHAI KAUM ADAM..Jika benar kau kasih & cintakan seorang HAWA
itu•.♥•Bawalah dia ke jalan Allah•.♥•Nasihatilah dia•.♥•Perbetulkan
kesilapannya•.♥•Jagalah dia dgn baik•.♥•Kasihanilah dia•.♥•Lindungilah
dia•.♥•Berilah kasih syg padanya•.♥•Hargailah dia•.♥•Ucapkan terima
kasih atas kelebihannya•.♥•Bersabar dengannya•.♥•Terimalah &
cintailah kekurangannya•.♥•Jd IMAM terbaik & redhalah padanya ♥♥♥♥
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬●
MUTIARA KATA KU..
Hebatkn kaum wanita>>///..
oleh itu jangan lh sesekali kalian remehkn benda niyh..
i) Pilih bulan kelahiran anda:
Januari - Aku cinta
...Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar
ii) Pilih nombor hari jadi anda:
1 - Mak aku
2 - Komputer aku
3 - Liverpool
4 - Garfield
5 - Musuh dalam selimut aku
6 - Gangster
7 - Handphone aku
8 - Gerrard
9 - Driver Bas
10 - Semut
11- Kawan baik aku
12 - Polis
13 - Taik kucing
14 - Patung barbie
15 - Lee Chong Wei
16 - Mak Mertua aku
17 - Mak tiri aku
18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku
19 - Makcik kantin
20 - Sharifah Amani
21 - QALISH
22 - Siti Nurhaliza
23 - Spongebob
24 - Cristiano Ronaldo
25 - Bapuk/Maknyah
26 - Kawan aku
27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia
28 - Jiran aku
29 - Orang gila
30 - Taylor swift
31 - Awek cun/ Jejaka tampan
iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:
Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem
Hitam - Sebab aku gila
Pink - Sebab aku suka single
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab aku cemburu
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab suka hati aku la
Oren - Sebab aku baru putus cinta
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat
SAMBUNGKAN i,ii,iii BAGI JADI SATU AYAT..Januari - Aku cinta
...Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar
ii) Pilih nombor hari jadi anda:
1 - Mak aku
2 - Komputer aku
3 - Liverpool
4 - Garfield
5 - Musuh dalam selimut aku
6 - Gangster
7 - Handphone aku
8 - Gerrard
9 - Driver Bas
10 - Semut
11- Kawan baik aku
12 - Polis
13 - Taik kucing
14 - Patung barbie
15 - Lee Chong Wei
16 - Mak Mertua aku
17 - Mak tiri aku
18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku
19 - Makcik kantin
20 - Sharifah Amani
21 - QALISH
22 - Siti Nurhaliza
23 - Spongebob
24 - Cristiano Ronaldo
25 - Bapuk/Maknyah
26 - Kawan aku
27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia
28 - Jiran aku
29 - Orang gila
30 - Taylor swift
31 - Awek cun/ Jejaka tampan
iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:
Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem
Hitam - Sebab aku gila
Pink - Sebab aku suka single
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab aku cemburu
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab suka hati aku la
Oren - Sebab aku baru putus cinta
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat
na tao aper yang aquw dapat??
Now?
*aquw pergi dating dgn QALISH sebab aquw suke single.
wattha bangge.
ilysm...
Subscribe to:
Posts (Atom)